Marie

boring

FAVORIT:
Film?
Har ingen speciell favoritfilm actually
Serie?
The O.C , top model och Lost
Låt?
I af bra låt nu Of montreal - requiem for o.m.m.2
Mat?
Ost och skinkpaj med broccoli
Dryck? 
Vatten
Färg?
Ingen speciell
Stad?
Göteborg . Har alltid varit
Land?
Just nu vilket land som helst som är varmt
Ämne i skolan?
Textil
År?
Alla år är väl mer eller mindre bra

SENASTE:
Personen du tänkte på?
Rickard
Personen du kysste?
Rickard
Gången du spydde?
Kanske någon månad sen
Gången du grät?
Lördags tror jag
Pizzan du åt?
En hawaii förra söndagen hos Rickard
Gången du var i Göteborg?
Hela sportlovet , åkte hem på söndagen
Gången du var i Sthlm?
Någon sommar när jag var 14 år tror jag
Gången du var full?
I lördags
Gången du var hög?
Förra lördagen
Personen som såg dig gråta?
Måste ha varit Rickard

ANTAL:
Personer du älskat som inte är någon i familjen?
Två. Men älskar bara en nu
Personer du hatar? 
En och ibland mig själv , men liksom vilken tonårsbrud gör inte det
Personer som sagt jag älskar dig som inte är någon i familjen?
Fyra
Festivaler du varit på/ska på detta året?
Var på siesta , arvikafestivalen och emmaboda festivalen förra året . Detta året blir det siesta och antagligen emmaboda fetivalen igen
Gånger du haft minnesluckor?
Några few times efter en fylla maybe
Personer du saknar just nu?
Rickard ! ;_;
Gånger ditt hjärta brustit?
En gång

VEM:
Vill du kyssa nu?
Rickard
Ska du träffa imorgon?
Classmates i skolan I guess
Sjöng du senast för?
Molly och Moa är dem enda som får höra mig sjunga
Hade du senast en msn konversation med?
Rickard , fast nu är han en nörd och spelar dota -_-
Spelade du tv-spel med senast?
Minns faktiskt inte
Vill du kasta en sten i huvudet på?
Någon jag inte ens känner men har träffat
Vill du sova jämte inatt?
Rickard :*

VAD:
Gör dig glad?
Rickard och att vara smal , det ger lite mer självförtroende
Gör dig ledsen?
Paranoida tankar och mig själv sometimes
Vad vill du helst göra nu?
Äta en hel marabou chokladkaka utan att det sätter sig
Önskar du att du slapp göra?
Bli vuxen och behöva jobba 
Vill du ha nu?
Mmmmm marabou
Önskar du dig i födelsedags present?
En resa , en symaskin och ze cash
Längtar du till?
Fredag !
Tycker du om dina betyg?
Att de kunde varit bättre 
Ångrar du i ditt liv?
För mk
Är det bästa som har hänt dig?
Rickard , shopping och choklad
2008-03-03 @ 17:29:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0