Marie

Update

Min mobil är död. Laddaren har jag glömt i Rickards rum. Rickards rum som är ända borta i Göteborg. No good, no good at all. Man känner sig faktiskt lite handikappad utan sin mobil. Liksom bara en sån sak som att få reda på vad klockan är. Det gör mig galen att inte veta när ingen klocka är inom synhåll. Jag använder min mobil 70% till att kolla vad klockan är, det kan jag lova. Sen använder jag den 20% till att sitta och pilla på bara för att låtsas göra något när jag är bland folk och så. 10% används den till att sms:a och ringa.

Men vad jag egentligen ville säga är att om det skulle vara så mot all förmodan att någon skulle söka mig och tycker det är konstigt att jag inte går att få tag på så keep this in mind, min mobil är död. Död kommer den nog vara nån eller några veckor framöver.

Inget internet eller ens dator har jag heller så räkna inte med att kunna få kontakt med mig där. Men det kan hända att mamma tar med sin jobbdator hem some days.

Nu vet ni!
Ba-bai fo nau.

2008-06-25 @ 23:15:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0