Marie

Gbg

Den ena resan efter den andra. Men jag ska erkänna att tågresan hem igår från 16.20 till 21.00 har inte gjort mig så pepp på att få åka tåg igen. Men till Göteborg tar det bara två och en halv timme och det får jag väl stå ut med för att få träffa min baby. Det var väl en vecka och en dag sen jag träffade honom nu, känns som jag inte träffat honom på tre veckor. Och när jag kommer hem börjar min intensivkurs på Rhodins körskola. Det kommer nog va kul samtidigt som det kommer suga stort. Kommer inte känna någon där och jag är SÄMST på att skaffa mig nya bekantskaper, jag kan fråga alla de där självklara frågorna som "var bor du?" och blabla bla och sen tar min sociala förmåga slut. Sorgligt. Måste verkligen börja plugga teorin nu också, har provet den 31 juli. Samma dag tänker jag åka till Emmabodafestivalen. Egentligen borde jag inte åka på grund av att jag missar allra sista dagen av kursen, no good, men jag ska snacka med dem där och ljuga (I'm no angel) att jag ska resa iväg då så får vi se hur vi löser det.
2008-07-17 @ 20:26:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0