Marie

Sweet Shoppaholic

Idag ska jag in och möta Rickard i stan .
Han är i sin skola nu I guess , eller så skulle han låna någon bok på bibblan .
Sen blire shopping , laffli .
Det jag planerar att shoppa today är väl allt i princip .
Nån kofta , gärna byxor , toppar , skor , ny väska och lite assesoarer .
Jag har i och för sig bara 700 kr att handla för så det lär ju inte räcka till allt .
Men vi får ju studiebidrag snart så kan ju alltid låna moneys av Rickard tills dess , haha , ifall det skulle vara så .
Be back lator today och redovisar vad jag inhandlat .

Gbg's stores waiting fo mi <3
2008-02-20 @ 10:45:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

yay :D spännande :*

2008-02-20 @ 11:02:43
URL: http://desi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0