Marie

Lived in a Nasty mess

Idag gick jag inte till skolan .
När klockan ringde imorse hade jag ont i halsen , ont i huvudet , var snuvig och hade lite svårt att andas .
Liksom kul att sitta i skolan och ändå inte kunna göra något .
Ska nog inte till skolan imorrn heller , det är bättre att jag blir helt frisk än att gå till skolan och sen kanske blir ännu sjukare .
Så istället för skola så har jag tagit tag i mitt stökiga och dammfyllda rum .
Ränsade ut kläder som jag la upp på tradera (se föregående inlägg) .
Sen har jag gjort rent lådorna där mina kläder ligger , vikt alla kläder fint och lagt ner dem i lådorna .
Dammsugningen jag gjorde behövdes verkligen .
Alltså det är riktigt äckligt ändå när jag tänker på det , men jag minns inte när jag dammsög sist , så jag har delat mitt rum med massor av damm for a long time nu .
Jag måste verkligen lära mig att hålla ordning och städa en gång i veckan eller mer .
Damm är ju knappast hälsosamt .
I helgen ska jag städa och rensa mitt rum ännu mer hade jag tänkt .
Vill ha riktig ordning på mitt rum .
Sen ska jag och mamma köpa tyg till ett draperi som ska dölja sängen .
Vet redan vilket tyg det ska vara till det .
Sen är det speglar som ska sättas upp också .
Mera dammning , slänga en massa saker och kasnke sortera lite .
Sen ska jag sätta upp en schablon också .
Mitt rum kommer bli riktigt fint och trivsamt när jag är klar !
2008-02-28 @ 14:59:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0