Marie

Läxorna tar aldrig slut

Idag planerar jag att ta ut Rickard på en långpromenad .
Det är bara så svårt att få upp honom ur sängen .
Han gillar att sova om man säger så och är alltid trött nästan .
Sen ska jag göra klart två svenska uppgifter hade jag tänkt , men båda uppgifterna är att man ska rita typ så inget ansträngande .
Sen har jag en parafras att färglägga med , det tar nog lite längre tid .

På fredag får jag sportlov och jag ska börja det med att klippa mig .
Känns bra , mitt hår är boring .
Sen på lovet måste jag plugga till ett keramikprov och läsa ut en HEL bok .
Jag har inte läst ut en hel bok på säkert ett år .
Gillar inte alls att läsa böcker , håller mig hellre till tidningar .
Men jag får väl tvinga mig igenom hela boken .
Det är Oliver Twist jag ska läsa av Charles Dickens .
Ska försöka ta mig till biblioteket här i Vä (hålan jag bor i för dem som inte visste) och låna den .
Fast jag hittar inte mitt lånekort , damn .
2008-02-12 @ 10:27:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

haha vad ballt, du och jag har typ samma dagsplaner! jag har med varit på långpromenad, fast med tibia. och jag ska göra exakt samma uppgifter som du idag minus den ena svenskauppgiften som redan är klar :D + låna samma bok fast i denna hålan och jag hittar inte heller mitt lånekort HAHA scary :P

2008-02-12 @ 13:12:18
URL: http://desi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0