Marie

Där jag hör hemma

Imorgon åker jag till Gbg igen , laffli !
Ska ta bussen , det billiga alternativet vill säga .
Det sugiga är att jag måste vänta en hel timme i Halmstad .
Det kommer vara really kallt ute och min räddning får bli McDonalds .
Det enda stället jag vågar gå till där , är paranoid att jag ska villa bort mig eller gå för långt så att jag inte hinner tillbaka till bussen .
Sen kommer bussresan ta nästan 4 timmar sammanlagt .
Mp3:n är laddad med några O.C avsnitt och filmen "Sweeney Todd" och såklart all min musik .
Ja , för er som inte vet det så kan man se film och så på min mp3 , den är räddaren till min långa resa .
Sen har jag ju min bok att läsa också ju .
Hade tänkt köpa med mig en baguette och en Bon aqua som jag kan äta på bussen .
Den segaste biten är mellan Halmstad och Göteborg , då är man så trött på att åka buss och vill bara vara framme .
Och när man väl är framme är Rickard där och möter en <3
2008-02-17 @ 00:00:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0