Marie

alla fjärtans

Ja , alla hjärtans dag blev verkligen lyckat .
Jag och Rickard hade en fin lunch tillsammans .
Det blev vars en kebabtallrik med coca cola på trendie i stan .
Vi blev verkligen proppmätta .
Sen gick vi runt i stan lite och kollade .
Vid ett började min fotolektion .
Jag sa till min fotolärare att jag skulle ut och fota .
Visst gjorde jag det , fotade massor med fina bilder på Rickard .
Sen när min rulle va uppfotad satte vi oss vid ån i solen .
Satt bara där och småskojjade om olika saker som vi brukar göra .
Och värmde upp oss i den fina solen gjorde vi också .
Efter ett tag gick vi och fikade .
Ett bananwienerbröd till Rickard och en chokladboll åt mig och sen så delade vi på en sprite och en chokladcookie .
Där satt vi ett tag , extremt(!) mätta och trötta .

Senare samma dag va jag på min matte och nu har jag i af G i matte a , det känns bra !
2008-02-15 @ 20:12:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0