Marie

Nyårsblåsan ?

Min klänning till projektarbetet är finished. Satt och sydde klart den igår. Är väl inte jättenöjd med den men den blev lite fin anyway. Gillar verkligen tyget. Vet inte om jag ska ha den till nyår eller inte, men antagligen blir det så. Och ja, det blir till att fira nyår ändå. Var riktigt skeptisk först men allt kommer kännas lättare med lite alkohol och jag kasnke slutar bry mig. Vill inte sitta hemma själv på nyår, far to depressing så tidigt, tidigt imorgonbitti åker jag till gbg.


Här har ni lite crappy bilder på klänningen


2008-12-30 @ 15:41:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

den blev SKITBRA! well done!!



mvg +++ :P

2008-12-30 @ 15:43:58
Postat av: Emma

Riktigt fin blev den minsann (:

2008-12-30 @ 19:34:41
Postat av: Mary

haha, mvg+++, we'll see about that.



tacktack (:

2008-12-30 @ 22:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0