Marie

Hairy

Igår for jag med mami och köpte hårfärg på maxi. Sen klippte mamma av mitt hår. Rakt av bara. Så nu har jag ungefär samma frisyr som när jag var liten och mamma klippte mig. Förutom att en raklugg saknas och att jag hade blont hår. Jag är varken nöjd eller missnöjd med min nya frisyr. Hursom helst så färgade jag håret. På kartongen var det en brud med lite mörkare brunt, ganska naturlig färg på håret. Jag hade ju hoppats på att få det ungefär som hon. Men istället blev mitt jäkla hår mörkt , mörkt  mörkbrunt. Nästintill svart. Liksom jag är typ tillbaka där jag startade. Jag hade en mörk hårfärg från början och ville ha en brun, lite mellanbrun. Jag bleker det en gång, färgar sedan över det i en färg jag inte passar i. Färgar över det igen och det blir nästan SVART! Jag vill ju ha brunt. Och den där blekningen och färgningarna har ju slitit på mitt hår. Och det i onödan när jag likagärna hade kunnat färgat över den hårfärgen jag hade från början för att få denna färgen jag har nu. Så extremt missnöjd är jag med mitt hår. SUCKS... Jag ville ju ha mitt bruna hår till nyår men istället får jag vara svart i hela skallen. Funderar allvarligt på att göra en blekning till och sen färga över det igen. Men det kommer jag ändå inte hinna till nyår och det kommer kosta ännu mer pengar och det kommer slita ännu mer på mitt hår. Liksom 2 blekningar och 3 färgningar på en vecka. Tror jag får försöka överleva med den här färgen i ändå... MISSNÖJE!
2008-12-29 @ 11:26:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0