Marie

Efter this inlägg är det pee time, badly mucho so

Dagen har rullat på smidigt vilket känns riktigt bra. Gått två promenader sammanlagt, inte ätit to much och druckit mk vatten (vilket förklarar rubriken). I skolan fick jag till och med some work done med projektarbetet och har varit ovanligt positiv och uppåt, don't ask me why. Sen fick jag reda på att vi är lediga imorrn vilket kom som en överraskning och blev inte så glad först för jag hade behövt jobba a little. Men nu känns det bara real good att vara ledig imorrn. Och jag hoppas på att brüschan tar sig till jobbet imorrn så jag kan få vara HELT ensam halva dagen. Det händer inte ofta och jag har längtat efter det. Det är så skönt med ett tomt hus, man kan löjla sig och prata med den mest konstigaste rösten man vill till hundarna, sjunga för full hals, till och med skutta utan att känna sig pinsam. LAFFLI. Dessutom har jag fått bud på alla skossor jag la upp på tradera, känns bra, behöver lite extra cash nu i dessa tider. Men nu äre brått, BAIIIIIII.
2008-12-10 @ 22:05:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0