Marie

A day in Lund

Jag har ju inte berättat om gårdagen. Då var jag i Lund med Jonna och hälsade på Emma. Morgonen började med lite stress men jag hann med tåget med lite marginal till och med. När jag och Jonni var framme mötte vi upp Emma och Markus på torget i Lund. Sedan blev det spring i affärer med hopp om att hitta något fint på rean. Jag hittade ingenting först. På h&m såg vi Amanda Jensen och hon idol Elina som hade rosa hår innan, nu var hon blond. Amanda sa till och med "ursäkta" till Jonna och gick förbi henne. Haha, Jonna blev jätteförvånad. En grekisk sallad senare travades det hem till Emma. Och vi drack lite te sen skulle vi byta en tröja och ett linne skulle köpas. Då såg vi Amanda Jeansen och Elina igen, haha. och så hittade jag en ganska fin spetsklänning på Gina Tricot. Var lite fundersam först om jag skulle köpa den eller inte. Liksom den var fin men typ alla har liknande. Men den var på rea så jag köpte den anyway. Sen efter det gick vi till Emma igen och där kollade vi på filmen 1408. Jag hade sett den innan, till och med på bio med Rickard kom jag på senare, men jag kom inte ihåg den at all så det gjorde ju inget. Efter det tog jag och Jonni tåget hem. Var riktigt trött och hade nog kunnat somna på tåget alldsåe. Men det var en nice dag, really! 
2008-12-28 @ 13:30:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0