Marie

grejja grejjor

I helgen har jag varit kinda kreativ och gjort om ett par kläder . Sytt in, sytt om, bytt knappar och ändrat lite som sagt. Ett par byxor som jag gjorde om rätt mk, en kjol som jag sydde in och gjorde om fickorna på, ett par shorts jag sydde in och bytte knappar på. Är nöjd med alla tre plaggen fast synd bara att man har så breda höfter i dem, eller ja det har jag väl alltid. Men kläderna är fina och jag tänker använda dem ändå !

Försökte ta några bilder på dem men det var så otroligt dåligt ljus så bilderna blev bad. Men här är i af en dålig bild på shortsen och kjolen, färgen är messed up på bilden. Skrynkliga är dem också och man ser inte alls hur kjolen egentligen ser ut, haha. Fattigt!

2008-08-10 @ 14:09:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

dooktig!

2008-08-11 @ 22:41:38
Postat av: mary

yea ;P

2008-08-11 @ 23:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0