Marie

Götet

OJ. Jag borde verkligen ligga och sova nu, klockan är två på natten och vid tio över fyra ska jag gå upp. I morgon bitti halv sex kommer papi förbi och hämtar mig och jag har inte ens packat än. Förkld tror jag att jag är också, täppt näsa å nysningar gång på gång, kittel i näsan >_< Snart ska jag ta itu med packningen. Det är inte mycket jag ska ha med mig i och med att jag åker hem redan på söndag igen men ändå, packa måste man. Och jag tror en snigel bor i mitt rum. Imorse när jag skulle ta lite smutstvätt från mitt golv så var det sånt torkat snigelslem på ett par trosor och på Rickards kvarglömda strumpa. Äckligt ! Den måste smitit in när fönstret stått öppet. Har letat men hittar inte den. Vill ha bort den ur mitt rum, förstå vad den kommer slemma ner när den sniglar rundor. Usch !
2008-08-30 @ 02:06:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0