Marie

twins

Imorse när jag tog bussen till skolan såg jag två tvillingar .
De var kasnke i samma ålder som mig eller nåt år yngre .
Dem hade likadana frisyrer och likadana jackor fast i olika fäger .
Sen när jag hoppat av bussen och skulle gå sista biten till milner skolan så ser jag två tvillingar till .
samma ålder som de andra tvillingarna I belive .
Också dem hade exakt likadana frisyrer , likadana jackor i olika fäger .
Vad är grejen ?
Det där med att vara tvillingar och se likadana ut är väl bara roligt om man är små och går på barnskolan .
Tycker det ä en aning töntigt ifall jag ska vara ärlig .
De ser ju liksom redan likadana ut i nyllet , då behöver dem väl inte ha liksadana kläder .
2008-04-15 @ 15:54:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: JONNNNAAAA

Om man är tvillingar så har man nog inte samma utseende utan antagligen samma klädsmak och hårstil, stil helt enkelt.

2008-04-15 @ 16:05:48
Postat av: Nina

Hahaha alltså jag hade ju lätt blivit typ synthare om min tvilling var fjortis!

2008-04-15 @ 16:52:22
URL: http://alltsammans.blogg.se
Postat av: Molly

jag fattar inte heller det där, haha tänkte också på det häromdagen :D

2008-04-16 @ 21:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0