Marie

It so should be my turn

Att vara finklädd .
Någon snygg kjol med en kortärmad topp .
En kortärmad topp och ingen kofta över .
Men det får folk att skratta .
Armarna är ingen hemlighet men jag skämms .
Dem ger ett sådant dåligt intryck .
Man blir kallad för emo fast just det dära hade man ingen aning om under den tiden .
I allas ögon blir man någon som tog pappas rakblad för att få tillhöra en speciell stil eller något sådant .
Men det är fel och det är fel på er och ni vet INGENTING .
Det är slut på det , har varit i flera år och det blir ingen fortsättning .
Aldrig , någonsin .
Och jag äcklas minst lika mkt som er .
Den stora skillnaden är att jag äcklas nästan var eviga dag .

2008-04-20 @ 23:54:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

Hade det gått att skriva detta i ett privat inlägg av ngt slag så hade jag gjort det, men iallafall.. tycker du det känns för privat så ta bara bort min kommentar I rly dont mind! :)

jag vill mest bara säga att du borde inte vara så orolig för din arm/armar. Det är inte jättemycket och skulle jag inte känna dig skulle jag förmodligen tänka att det var något som hänt genom en olyckshändelse. om det nu verkligen finns någon som skulle skratta och baktala dig för en grej som detta, så är det bara ett bevis på att det är människor långt below din level som inte mognat känslomässigt och har noll empati och förståelse för att man kan ha det jobbigt. och varför skulle du, en asbra tjej behöva bekräftelse av såna människor?

och jag menar inte att bagatellisera och förminska ditt problem för jag vet hur jobbigt det är för dig.
jag har ju själv sett hur du tvingat på dig koftor stekheta sommardagar liksom. (och det ska du inte behöva göra)

take care! :*

2008-04-22 @ 22:38:22
Postat av: mary

jo , det är ju sant att sådana kan jag bara strunta i men det är inte dem jag bryr mig om .
det är mer bekanta och folk som vet vem jag är som jag är rädd ska snacka skit bakom min rygg , man vet ju liksom hur folk är .
dessutom vill jag inte att folk ska börja diskutera det osv , för sånt håller ju folk också på med .
fast antar att om dem nu skulle göra det så har diskussionerna redan börjat av detta inlägget .

men jag har redan bestämt mig för att inte plåga mig själv med koftor och så i sommar särskilt mk .

thnx :*

2008-04-23 @ 19:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0