Marie

i'm going nuts over these NUTS

Jag har käkat så sjukt mk nötter den här helgen .
Alla nötterna har ersatt godis och sånt onyttigt man äter på helgerna .
Det är mk fett i nötter och en del kolhydrater(=sockerarter) så det är verkligen dåligt att jag ätit så pass mk som jag gjort .
Men samtidigt så är det alltid svårast i början när man inte ska äta sötsaker och chips å så så jag har det lite som ursäkt .
Dessutom gör jag något aktivt varje dag i minst en och en halv timme så vi får hoppas att det inte sätter sig så värst .
Sen får jag försöka ha lite självkontroll nästa helg och inte kränga i mig alla dessa nötter.
Wish me luck ! för det där med ätande och självkontroll är inte min grej at all .
Men jag ser i af till att inte bli sån där riktigt stor och dallrig tjockis så credz till mig !
2008-04-27 @ 20:56:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0