Marie

Fynd !

Gick på stan idag efter en jacka som jag ska ha nu till våren .
Solen har ju börjat titta fram lite oftare nu .
Hittade en skitsnygg skinnjacka .
Ingen sån skinnjacka som alla har med muddar och stuff i ärmarna och halsen å så .
Den jag hittade var nära intill exakt en sådan jag hade tänkt mig .
Jag la undan den för mamma ska betala den åt mig så imorrn ska jag köpa den .
Fast är ändå lite osäker på den .
Själva modellen är perfekt men den är brun och jag hade tänkt mig en svart .
Men i af , jag tar en bild på den imorrn och lägger upp så får ni säga vad ni tycker (:

image51

Jag kunde inte hålla mig för att fynda lite när jag gick runt i stan och kollade .
Hittade en rätt rejäl väska för 75 kr .
Tänkte att den var perfekt att ha när jag ska till Rickard bara över en helg .
Sen hittade jag en fin klänning för 98 kr .
Fast storleken var 34 så är axelbanden rätt mk för långa så ska fixa dem och sen måste jag bestämma mig ifall jag ska sy upp den lite eller inte .
2008-04-04 @ 22:48:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0