Marie

Död man hittad i kanalen

Idag när jag lämnade av Rickard vid tåget gick jag till resecentrum för att ta bussen hem .
Fick sitta och vänta ett tag på bussen och när jag satt där så såg jag massor av folk som stod vid kanalen en bit bort .
De hade lagt blommor och tänt ljus vid kanten av kanalen .
Undrade såklart vad som hade hänt och kollade lite här på internet .
Visade sig att en död man hittades där idag vid halv tolv tiden .

http://www.kristianstadsbladet.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080420/SENASTENYTT/428615479/1338

Verkligen otroligt hemskt och lite läskigt att det hänt i Kristianstad .
Man hör ju och läser om hemska saker och tänker att det skulle aldrig kunna hända i lilla Kristianstad .
2008-04-20 @ 19:57:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0