Marie

back to reality

Ja , nu har hela påsklovet gott och skolan börjat .
Hemma igen och är redan skoltrött efter en dag i skolan .
Fast egentligen är jag inte skoltrött för att jag har pluggat för mk .
Utan bara vill gömma mig själv och påskfläsket jag lagt på mig under lovet .
Och det där med att det inte är speciellt mk plugg som det liksom nästan aldrig är får mig att fundera på om jag skulle valt en annan linje .
Lite sent att fundera på det nu kanske .
Men jag vill ju gå bild & form och jag trivs med att gå den linjen .
Egentligen hade jag kunnat ansträngt mig otroligt mycket mer också men jag är lazy och kommer antagligen ångra att jag varit det senare i mitt liv .

I af , lite pics från gbg .
Mest bara bilder på Rickard , hihu <3

    
      Badpojken                Dota nörden                   Nerd                    Spelar'n  
    
 How he do me ;P                  Slickard <3                Ready for tha city
  
  Massa snö     Wodka buying  Jonglering/Grismin
               
   
  Lazy Tompa        Klippt Rickard         I väntan på tåg      Ba-bai Beby ;´(
2008-04-02 @ 08:14:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

haha badpojke-bilden är skitgullig, och "how he do me" är skitkul haha asgarv :D

ni är skitsöta tillsammans!

2008-04-02 @ 22:28:10
Postat av: mary

haha ! :P
thnx mållan :*

2008-04-03 @ 09:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0